FAQ

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane przez naszych klientów.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

Towar dostępny – podany jest stan magazynowy

Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@witaminowazielarnia.pl

Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt – skontaktuj się z nami drogą email: info@witaminowazielarnia.pl

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informację o postępach w realizacji zamówienia. Dodatkowo po zalogowaniu do konta będzie dostęp do informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach (statusie, zawartości, podanych adresach, itp.)

Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Tak. Zamówienie możesz odebrać osobiście pod adresem: ul. Sukiennicza 54, 23-300 Janów Lubelski. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Godziny pracy podane są na stronie w zakładce kontakt.

Jakie występują formy dostawy?

  • firma kurierska
  • odbiór osobisty

Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zamówiony produkt bez podania przyczyny. Towar nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony ani uszkodzony, musi także znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie.

Jak dokonać zwrotu?

Aby zwrócić towar należy wypełnić formularz zwroty/reklamacje, który jest zamieszczony na stronie i odesłać go razem z produktem na podany adres: Mewa Sklep Zielarsko – Medyczny Edyta Malec, ul. Sukiennicza 54, 23-300 Janów Lubelski. Formularz zwrotu/ reklamacji można wysłać pocztą elektroniczna na adres: info@witaminowazielarnia.pl pieniądze zostaną zwrócone na podane konto bankowe po otrzymaniu przez nas produktu. W przypadku reklamacji należy uzupełnić również pole formularza zwrotu o pole powód reklamacji podając krótki opis wady produktu.

Jaki jest termin otrzymania zwrotu pieniędzy przez Klienta w przypadku reklamacji bądź zwrotu?

Jeśli wszystkie warunki zwrotu/reklamacji zostaną spełnione zgodnie z Regulaminem to Sprzedawca ma maksymalnie 14 dni na zwrócenie płatności Klientowi od dnia otrzymania produkty bądź dowodu jego odesłania.

Jakie są możliwe formy płatności?

  • Płatność przy odbiorze
  • Płatność za pobraniem
  • Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

  • Płatności elektroniczne

  • Płatność kartą płatniczą.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, prosimy o wysłanie informacji na adres email: info@witaminowazielarnia.pl