Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane przez naszych klientów.
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
Towar dostępny – podany jest stan magazynowy
Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@witaminowazielarnia.pl
Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt – skontaktuj się z nami drogą email: info@witaminowazielarnia.pl
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informację o postępach w realizacji zamówienia. Dodatkowo po zalogowaniu do konta będzie dostęp do informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach (statusie, zawartości, podanych adresach, itp.)
Czy można osobiście odebrać zamówienie?
Tak. Zamówienie możesz odebrać osobiście pod adresem: ul. Sukiennicza 54, 23-300 Janów Lubelski. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. Godziny pracy podane są na stronie w zakładce kontakt.
Jakie występują formy dostawy?
- firma kurierska
- odbiór osobisty
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, można zwrócić zamówiony produkt bez podania przyczyny. Towar nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony ani uszkodzony, musi także znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie.
Jak dokonać zwrotu?
Aby zwrócić towar należy wypełnić formularz zwroty/reklamacje, który jest zamieszczony na stronie i odesłać go razem z produktem na podany adres: Mewa Sklep Zielarsko – Medyczny Edyta Malec, ul. Sukiennicza 54, 23-300 Janów Lubelski. Formularz zwrotu/ reklamacji można wysłać pocztą elektroniczna na adres: info@witaminowazielarnia.pl pieniądze zostaną zwrócone na podane konto bankowe po otrzymaniu przez nas produktu. W przypadku reklamacji należy uzupełnić również pole formularza zwrotu o pole powód reklamacji podając krótki opis wady produktu.
Jaki jest termin otrzymania zwrotu pieniędzy przez Klienta w przypadku reklamacji bądź zwrotu?
Jeśli wszystkie warunki zwrotu/reklamacji zostaną spełnione zgodnie z Regulaminem to Sprzedawca ma maksymalnie 14 dni na zwrócenie płatności Klientowi od dnia otrzymania produkty bądź dowodu jego odesłania.
Jakie są możliwe formy płatności?
- Płatność przy odbiorze
- Płatność za pobraniem
-
Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
-
Płatności elektroniczne
-
Płatność kartą płatniczą.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, prosimy o wysłanie informacji na adres email: info@witaminowazielarnia.pl